CO MUSÍ LIDÉ VĚDĚT: EOLO - revoluční auto (0,77 eur/100km)

obrazek
23.9.2012 13:48
Před nějakou dobou se na facebooku mihly lamenty českých manažerů Toyoty, jak pláčí, že byli v Japonsku, viděli v šuplících svých nařízených, že by bylo možno vyrábět auta se spotřebou 2 l/100 km- ale "nelze, finančníci nám to nedovolí", a teď se na facebooku mihla zpráva ještě revolučnější o autě EOLO, jež bylo vystavováno v roce 2001 na Motorshow v Bologni, s výrobou plánovanou od roku 2002. .....A v roce 2017 nazvali Eolem první elektromobil Kolumbie. Na obrázku koncept Eolo MDI Air Pod 1.0 z roku 2008.

////NOVINKA 2015: http://www.tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/vodikova-budoucnost-toyota-nabidla-tisice-patentu-zdarma_329252.html jde o patenty vodíkových článků. ////

EOLO pod názvem AIrPod od firmy MDI v roce 2017: https://www.mdi.lu/produits podrobnosti o pohonu Eola/Airpodu ze 4.10.2017: https://www.mdi.lu/faq-vehicule-en-pratique výroba začně na konci roku 2017- začátku 2017 v několika partnerských továrnách, s výkonem cca 4600 aut za rok, s 40 000 zájemci a 600 kupci s přidělenými čísly. Jedna toárna jev Sardínii, druhá v Carros, další v Mexiku, na Hawai. Na vzruch nabízejí nejen auta, kola, vysokozdvižný vozík, ale i autonomní lampu! z 2018 - EOLO se prodívá již v USa - třetí v tomto videu: https://www.stream.cz/detektor-pravdy/10023733-jak-uprazit-popcorn-mobilnim-telefonem

A nyní již vlastní - dnes historický článek z roku 2012 o tom, že auto je fuč a proč - (už fuč není, vylouplo se jako růže z dětských nemocí): 

Auto je revoluční celé - je ultralehké, ultraodolné, vyrobeno v podstatě z tubulárního hliníku, konopných vláken a pryskyřic, a nejrevolučnější je jeho motor, jehož autorem a vynálezcem je Guy Negre, jenž praoval jako vývojář motorů pro Formuli 1 konkrétně pro Williams. Motor je na stlačený vzduch (domnívám se, že tedy zřejmě na principu Peltierovy buňky) , z výfuku odchází jen vzduch o teplotě -20 C, jenž se v létě používá pro klimatizaci, dosahuje rychlosti 110 km v hodině a po městě může na jedno načerpání jezdit až 10 hodin. Náklady na údržbu srovnatelné s jízdním kolem. Dnes má vynálezce ústa jako zašitá a společnost Eolo Auto Italia odsunula výrobu na neurčito.

Jestli si snad někdy něko třeba stěžoval, že takovýto automobilimus by ochladil klima, tak nyní by to, myslím, přišlo vlastně i vhod.

Facebookoví aktivisté volají po šíření této zprávy, protože toto si zaslouží opravdu udělat hodně velký bordel.

Po zprávě se vydal italský profesionální lovec kachen - analytik - a z jeho zjištění nepřímo vyplývá, že vynález byl ohlášen spekulativně, sice Guy Negre má registrované na sebe velké množství patentů, z nichž celá řada se motoru na stlačený vzduch týká, sice již k roku 2009 se pokračovalo ve vývoji v Nice s lidmi z Renaultu, ovšem: na motoru, na autě, se vytvářely velmi rychle velké (TĚŽKÉ) kry ledu. /Zdá se tedy, že rychlejší by bylo věnovat se vynálezu auta na vodík, jehož vyvíjení rozkladem vody jistou vibrací objevil (jméno doplním, jen co si vzpomenu.. Nick Meyers??), jenž zemřel předčasně v relativně nízkém věku, protože byl otráven. (podobně smutný je osud italské vynálezce Serpentiny di Schietti, Schiettiho, jenž se po vraždě svého technika a snoubenky definitivně zbláznil, takže již není schopen své poznatky předávat v srozumitelně formulované podobě./ Čechách je tento rozklad vody dobře znám  a používá se, bodík se posléze opět exotermickou reakcí sloučí s kyslíkem za vzniku vody. Na vývoj celého motoru a auta tu však nikdo nemá./

Celý článek italského aktivisty se spoustou informací je zde: http://attivissimo.blogspot.it/2006/03/eolo- auto-scomparsa.html  zatím si zkuste poradit pomocí Google Translator, výhledově to sem možná (vyjde-li čas) poopravené zkopíruji. Poslední aktualizace blogu italského aktivisty je k 21.8.2012 a také auto na začátku je to, které bylo vystavováno 2001. Zde v mém blogu jsou v titulním obrázku auta, jak se měla vyrábět posléze.

________________________

z důvodů časových úspor vynechávám peripetie posledních let včetně těch právnických a publikuji pouze poslední aktualizaci z 21.8.2012:

"Jsme v roce 2012: marketingové sliby ze začátku roku 2009 se nenaplnily. V roce 2007, indická Tata Motors podepsala licenční smlouvu s MDI, která jí umožňuje "vyrábět a prodávat auta na stlačený vzduch pomocí MDI technologie v Indii", ale  po prodeji Air Cars není ani vidu ani slechu a webové stránky Tata neříkají o MDI nic více. Poslední tisková zpráva na internetových stránkách MDI ze dne 08.05.2012, stále cituje tuto dohodu a říká, že tyto dvě společnosti "pracují společně na dokončení detailů vývoje technologií a technických procesech potřebné k industrializaci aplikace výrobku připravovaného pro trhu v příštích letech. " Vlastně se časy stále prodlužují, a v podstatě stále není nic vidět.

Tisková zpráva ze dne MDI 17.listopadu 2011 říká, že Airpod má nyní čtyři kola, aby se snížily problémy se stabilitou auta se třemi koly, má palivovou nádrž (175-260 l) a nižší tlak (248 bar místo 350) a bude mít dojezd v městském provozu mezi 120 a 150 km. Stejná tisková zpráva slibuje, že "přejde do plné výroby v příštím roce." To se však nestalo.

Dne 8. června zveřejňuje deník Repubblica rozhovor s Cyrilem Negre, synem Guy.e Podle rozhovoru, by auto na vzduch mělo být "krok od komerčního spuštění" a "stát jen 7000 eur." Čtenáři byli z tohoto oznámení perplex, a MDI reagovala zveřejněním objemného spisu (PDF) plného gramatických chyb, jenž ale obsahuje některé zajímavé prvky, jako například tvrzení, že problém ledu byl "plně vyřešeny" ​​(bod 2.1 dokumentace ). Zbývá zjistit, zda je to pravda, a zda byl řešen také ten a hustotou energie, jak zdůraznil Philip Zuliani (zde:http://energiaemotori.wordpress.com/2012/07/20/auto-ad-aria-senza-segreti/  - auto na vzduch bez tajností) společně s krajní křehkosti Airpodu, velmi vzdálenou té obvyklého auta ba i mopedu (jinými slovy žádná ochrana).

Ještě důležitější je, jak jsem pochopil, že ještě nikdo neprovedl s Airpod  zkoušku v reálných podmínkách, nikdo jej nevyvezl ven, aby se prokázata jeho slibovaná autonomie, schopnost. Na konci každého veletrhu vždy stojí před tím, kdo slibuje mimořádné věci, jen jedno a vždy to samé: "tak tedy demonstrujte to, co slibujete". "

_________________________

A tady jsou vírové trubice na stlačený vzduch:http://www.lontech.cz/clanky-1.-virove-trubice.html (lze používat i na získávání vody ze vzduchu, poháněno větrem - náklady minimální: http://www.osel.cz/index.php?clanek=2499 )

_________________________

Poznámka: on i tuhý a lehký a nekřehký a prakticky nezničitelný kevlar má své nevýhody - při nárazu je tuhý moc, náraz a protináraz je pro lidské tělo příliš nebezpečný, muselo by se celé  auto konstruovat jinak (nikoliv "pohloedově" nýbrž s ohledem na praktičnost a bezpečnost) a spojovat pružnými díly, pružnými spoji k pravidelným výměnám. A: článek budu ještě doplňovat patrně o ity  informace o výrobě vodíku rozkladem vody.  Dosavadní pokus s magnetickými motory typu Perendev (naleznete snadno na youtube v podobě funkční  - i variace na něj, i na webu popis posledních snah jihoafrického vynálezce, jež nevyšly) nebo jiné často zůstaly v poloze elektromagnetických motorů, kdy se elektřina používá alespoň k řízní, nebo se nepodařilo vyřešit problém s proměnlivostí a nepravidelností magnetického pole, jež tedy házelo s hřídelí, jež se  nepřměřeně zahřívala , a...bylo by tedy třeba část vyrobené elektřiny přivádět zpět na vrovnávání magentického pole, čímž se efekt neúměrně zmenšuje, nicméně českýá vynálezce elektomagntem pohání invalidní vozíky a Japonci magnetickým motorem, kde elektřina údajně slouží jen k ovládání s řízení, motorku. (Také se ukázlo, že dosud patrně nenapodobený slavný motor Perendev (neberme-li v úvahu brazilskou stopu) měl svého nadějného předchůdce již v 80. letech v dílnách Svazarmu.) Aktivisté se ale začali zabývat také generátorem Kapanadzeho (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YxFgAfSXNt8) Připomínám také, že posslední automobilová továrna v českých rukou   snad už ani Tatra Kopřivnice není česká - je žamberská výroba Velorexu, jež se transformovala ve výrobu náhradních dílů pro fanoušky veteránů a sajdkar pro Ruskou federaci. Různé vodíkové přisycovače benzínového či dieselového motoru vás buď naučí vyrobit si sám v kurzu, nebo vám to prodají jako montážní kit od garážového výrobce, ale dosud nikdo z uživatelů si zřejmě nestěžoval, neb takové zprávy nelze nalézt na webu. V Čechách se také pomalu rodí komunity free energy (což je víceméně hnutí fanoušků Nikoly Tesly), jež se na nejrůznější workshopy snaží zlákat nejen sympatizanty, kteří by rádi užívali konečných požitků, nejen lidi z akademické sféry, ovšem bez předsudků k nejrůznějším Testatikám a pod., ale i onu komunitu všeumělů a kutilů, jímiž je společnost neviditelně prodifundována a které by z každé techniky vyhodily, jako opovrhované perpetisty (ale mezi nimiž jsou takoví borci, kteří spontáně objevili, že Maxwellových termodynamických zákonů musí být více než 4 - a dodatečně si ověřili, že jich původně skutečně bylo 20, dokud je nějaký hajzl v archivech neproškrtal).  Z té to komunity vzešel nedáno poznatek, že iránský jaderný vědec se pokouší o antigravitaci. Byla to také tato komunita, jež objevila nedávné objevy studenné fůze Andrey Rossiho  George Egélyho, jež čekají buď již na patentovém úřadě nebo  na vyřešení drobných nedodělků. A zde pro nevěřící Tomáše je ukáka magnetického motoru, který si mohou zkusit snadno sestavit doma sami (ale zatímním kutilům se to nepovedlo, nevědí proč): http://www.youtube.com/watch?v=7PDeK6rprA4&feature=related Hezké, že? anebo generátor volné energie -včetně seznamu dílů, jenž teprve čeká na napodobení: http://www.youtube.com/watch?v=f0fwjY6_-1M (Otázky magnetických motorů se pokoušejí mezitím řešit jinde:http://www.cez-okno.net/clanok/volna-energia/moznosti-vyhnuti-se-lenzovu-zakonu?page=839 ) A zde jsou videozáznamy již z několikáté v pořadí koference Free Energy 14.10.2012: http://nwoo.org/view.php?nazevclanku=free-energy-konference-14-10-2012-videozaznamy&cisloclanku=2012100062

A toto je vysloveně legrace: Malá britská firma vyrobila benzín ze vzduchu:http://www.blisty.cz/art/65610.html nebo:Ekoauto na použitý rostlinný olej- cesta do Indie za 1500 Kč: http://www.ekocesty.info/Ekocesty/Auto.html

A zde je ten iránský vědec: http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/6395-italie-oficialne-potvrdila-vedeckou-spolupraci-s-keshe-foundation-zajima-se-predevsim-o-vyvoj-plazmoveho-reaktoru-a-kosmicky-vesmirny-program-video-prezentace-s-velmi-podnetnym-prohlasenim-americkych-plazmovych-fyziku/

_____________________________

Poznámky k autu na použitý rostlinný olej:

Jaryn von Capindorfakorát palivové čerpadlo se zasere parafínem a nové diesel motory mají váhu paliva.....

Marián ParišTen parafín sa odstraňuje hydroxidom sodným. Ja jazdím na Raw4 už dva roky a motor sa chová dokonca lepšie, akurát v zime to tuhne pri nižších teplotách, takže v zime na naftu.

Jaryn von Capindorfs tím hydr. sodným bych byl opatrný,doslova totiž rozpouští hliník.Hodně lidí ho používá do HHO,což není zrovna v pořádku.lépe používat hydr. draselný

Jaryn von Capindorfa s tím olejem,nejnovější diesly mají váhu paliva a při tankování oleje dochází k špatnému dávkování.Při použití ropných olejů problém s parafinem není, ale rostliné oleje,to je jiná.Ovšem staré diesele s pístovými čerpadly paliva sežerou všechno bez problému.

Marián ParišJa to nerobím na "kolene", ale používam profi mašinu - niečo ako tu http://www.bionafta.com/ ale od iného výrobcu. Týmto spôsobom vyrába bionaftu aj Slovnaft

Jaryn von Capindorfsem ještě neviděl,dobré

Kimi KimsterAj hydroxid draselny zere hlinik !

Marián ParišAle ten sa odparí. Najskôr sa zlúči v glycerín ( ten sa vypustí ) a zvyšok sa odparí a bionafta sa ešte premyje vo vodnej lázni.

 

  •  A ješt jedna poznámka a důležitý odkaz!!:
Evey Hammondneznám mag. motor, který by fungoval, nicméně na youtube je mrak videí, které tvrdí, že něco funguje...
tohle je forum, kde se testují jednotlivé "nápady" na free energy, takže tam člověk najde názory a nemusí vše zkoušet...
http://www.overunity.com
Pro zajímavostdoporučuji videa"Zázraky vědy -Volná energie CZ": http://www.youtube.com/watch?v=ffMHSxv9bdc
 
Ropa bude bezcenná.Italský tým postavil podle Kesheho patentu první reaktor. http://orgo-net.blogspot.cz/2013/01/keshe-italsky-tym-postavil-prvni.html
a zde je trailer k dokumentářnímu filmu o Solárním taxíku: http://www.youtube.com/watch?v=GKI2Wzuieq0
A zde je další zajímavý generátor: http://www.youtube.com/watch?v=i9xu3fmwIA4

Pavol Nemes Tá dôležitá otázka znie: Prečo sa v školách učí o tom, ako sa veci nedajú robiť? Niektoré fyzikálne zákony sú už dávno spochybnené, ale v školách sa vtĺkajú do hláv žiakom a študentom, ako dogmy a to len preto, že niekto uznávaný spoločnosťou urobil záver, že takto to bude a hotovo. Všetci prijali tento záver, ako by to bola nespochybniteľná pravda a tento stav má za následok stagnáciu v tom ktorom konkrétnom odvetví vedy. Ako príklad sa dá uviesť zákon o zachovaní energie z ktorého vyplýva, že energia nemôže rásť ani zanikať, môže sa len premieňať na iné formy energie. Dokonca dnešné vedecké kapacity si nedovolia spochybňovať tento fyzikálny zákon, napriek tomu, že majú k dispozícii merania a parametre, ktoré tento zákon spochybňujú, ale namiesto toho, aby uznali nesprávnosť zákona, vytvárajú závery, ktoré odporujú realite. Ako príklad môžeme uviesť najnovšiu teóriu o rozpínaní sa vesmíru: Tak si predstavte, že vedci donedávna predpokladali, že vesmír sa rozpína stále pomalšie, pretože tak to musí byť na základe zákona zachovania energie a že príde k zastaveniu jeho rozpínania a následne sa začne zmršťovať. Najnovšie ale z pozorovaní a meraní vyplynulo, že náš vesmír sa rozpína stále rýchlejšie, čo teda odporuje zákonu o zachovaní energie, lebo veď odkiaľ vesmír berie energiu na to, aby sa rozpínal stále rýchlejšie? No a tu, aby ani náhodou niekto nespochybnil zákon zachovania energie, prišli vedci skúmajúci vesmír s prelomovou (alebo príliš stupídnou?) teóriou, že vo vesmíre musí existovať tmavá energia, ktorú nie sme schopný odhaliť, teda je pre nás neviditeľná, alebo našimi prístrojmi nezaregistrovateľná a táto energia, ktorú nie sme schopní odhaliť umožňuje vesmíru rozpínať sa stále rýchlejšie. Aby toho nebolo dosť, tak podľa výpočtov tí istí vedci zistili, že naša galaxia, teda mliečna dráha rotuje tak, rýchlo, že všetka jej hmota nemôže udržať hviezdy a teda, že naša galaxia by sa mala rozpadnúť pre nedostatok, alebo absenciu gravitácie a teda hviezdy našej galaxie, vrátane nášho slnka by sa mali rozprsknúť do voľného vesmíru. A keďže si nevedia vysvetliť, ako je možné, že naša galaxia napriek nedostatku hmoty, ktorá by ju držala pokope je stále kompaktná, tak prišli s teóriou tmavej hmoty, ktorá dodáva našej galaxii potrebnú gravitačnú silu, ale tmavá hmota dostala preto označenie „tmavá“, lebo ju ešte nikto nevidel a ani nijakým spôsobom nezaregistroval. Ona tu jednoducho musí byť, pretože niekto sa opiera o fyzikálne zákony, ktoré niekto urobil nespochybniteľnými a takto dochádza k tomu, že učitelia v škole sa snažia vysvetliť žiakom, ako je všetko v poriadku a učia ich bludy, ktoré vznikli na základe stupídneho pridržiavania sa fyzikálnych zákonov, ktoré sú už dávno prekonané. Každý tragéd, ktorý sa uspokojí so stavom, aký mu predložia nech si živorí v takomto svete, ale vy všetci ostatní, ktorí chcete poznať pravdu, skúmajte a pýtajte sa a neuspokojte sa s odpoveďami, ktoré nedávajú logiku, lebo len takto sa dopracujete k pravde, ktorá je nespochybniteľná a budete žiť vo svete, ktorý bude patriť vám a nie tím, ktorý vám diktujú, čo je správne a čo nie. Pavol Nemeš autor knihy „Rovnica sveta“ pavolnemes@gmail.com

.A zde průloém ve výrobě vodíku z vody  nízžkými náklady: http://news.e-republika.cz/article2027-Dal-i-pr-lom-v-alternativnich-zdrojich-energie

hydrogen

 Zde je jeden ze zdrojových článků - průlom, nekonečně mnoho energie - nová ceta získávání vodíku: http://www.naturalnews.com/041450_free_energy_water_splitting_hydrogen_fuel.html

 

A tahle paní z plastů vyrábí diesel - s vysokou účšinností! : http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2719-revolucni-pristroj-ktery-z-plastoveho-odpadu-vyrabi-naftu

Přednáška Dr. Stevena Greera z roku 2008 o utajování zdrojů volné energie a jiném: http://www.vasevec.cz/blogy/co-musi-lide-vedet-eolo-revolucni-auto-077-eur100km-je-fuc-proc

 http://www.youtube.com/watch?v=bmjBTSdCiVg ten druhy model .... nemyslim si ze nema perspektivu. 

Z diskuzí: - Kamarád pracuje na trubicovém článku výroby vodíkui bude asi 1,5 dlouhá kde na začátku jde voda a na konci je vodík
- Ten před lety vynalezl a montoval do aut nešťastný Carl Cella,kterého kvůli tomu nechali zemřít ve vězení.. - - Já slyšela vypríávě o nějaké průmyslové výstavě, ale nepamatuji se, zda to bylo v 20., 50. nebo 70. letech, prý tam přišel člověk s malou krabičkou, že to generuje energii, neotevřel ji, no zapojili na to nejrůznější spotřebiče, všechno jelo,ale on to neotevřel, a odešel pryč, nikdo neví, kdo to byl, jak se jmenoval a o co šlo. Ale spíš si myslím, že to bylo v 50. nebo 70.letech. 

Toto jsou krásná Perpetua:  http://www.youtube.com/watch?v=287qd4uI7-E

zvláštní je také toto: http://www.youtube.com/watch?v=-1Gfc1Iq0GY 

_________________________

- co je to singularita tekoucí cyklace energie v číslech desítkové soustavy?
- nZkoušel jsem to vysvětlit v tomto videu http://www.youtube.com/watch?v=aH8VZgpJ46Y . Chápu to tak, že mezi čísly 1,2,4,5,7,8 dochází k jakési cirkulaci energie a 3,6,9 dochází k jakémusi pulzování. Existují konkrétní (delší) videa na youtube, kde je popsáno, jak postupovat při vinutí cívky postavených na této kuriozní matematice Marco Rodina. Ta teorie má rozhodně zajímavé matematické vlastnosti na principu stejně jako u numerologie (součet číslic) 15 = 1 + 5 = 6

- Kde bys nejlépe ukázal Rodinovu cívku? - obšírná čtyřhodinová přednáška marco Rodina - málokdo dokouká: https://www.youtube.com/watch?v=K93dL65Q724&list=PL453F893B7ED6EFD3 

 ____________________

A tot je budování zemního generátoru: http://www.youtube.com/watch?v=niBAyyyr_wU  - část 1 a část 2: http://www.youtube.com/watch?v=imRaSw6seFI a celá konstrukce pozemní baterie:  http://www.youtube.com/watch?v=zyisb2gb8E0

 A  zde průlom v jaderné fůzi: http://www.novinky.cz/veda-skoly/315635-neomezena-energie-na-dosah-vedci-dosahli-milniku-na-ceste-k-jaderne-fuzi.html

a zde je autíčko s motorem na thorium, jež potřebje nové palivo jednou za sto let: http://www.industrytap.com/thorium-fueled-automobile-engine-needs-refueling-once-a-century/15649 zde píší, že auto na 8 g horia není ještě fnkční model, jen koncept: http://www.hybrid.cz/auto-s-nuklearnim-pohonem-500-000-km-na-8-gramu-thoria   

There is one video on youtube where a guy actually does create overunity just using a flywheel he spins with a high flow water pump to generate enough power to run a light and the pump which pushes the flywheel connected to the generator. Once it starts, it powers itself. He does start it by plugging it in and then unplugs it. That one is how I've always thought it could be done but never bothered trying to setone up myself. But go check it out on youtube, http://www.youtube.com/watch?v=H-tXe_jnWIs

 

 a ze výroba genrátoriu vodíku  http://www.youtube.com/watch?v=9Whx4lTH6nY (pokračování tamtéž , stejný kanál, nebo na http://www.h2ofueltechnology.com ) o plány aut na vodu si piště na www.myfreereview.com . Komentář: Jaryn Zpodondřejníka zrovna tenhle spirálový je nejhorši,co do účinnosti.Nicméně nejde ani tak o konstrukci vyvíječe,jako o pulsy proudu .A to S.Mayer nikomu neprozradil.

 

 advent 2013: a mám tu první perzekuci: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3268-usa-florida-vystehovala-zenu-ktera-si-vyrabela-svou-vlastni-elektrinu

Japonci vyvinuli auto na vodu. Je schopné jet i na čaj.http://aktualne.centrum.cz/video/?id=201861 a http://www.youtube.com/watch?v=Jivb7lupDNU stránka www.genepax.co.jp/en/ není na webu k nalezení. Jen interview: http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NEWS_EN/20080616/153301/ 

A tohle je Čech z 'Čech - vieo odvyílané 13.11.2008: http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/kutil-si-v-dilne-postavil-auto-na-vodu-a-je-s-nim-spokojen.html 

A domácí minijaderný generátor,alias kamna Indigirka, co vám vrobí íelektřinu: http://www.vlastnihlavou.cz/kamna-indigirka-ktera-vam-vyrobi-elektrinu/ A termoelektrický generátor obyčejný, domácí: http://www.haloo-alter-native.eu/index.php/cz/energie/23-teg/16-thermoelectric-generator

 http://www.youtube.com/watch?v=dHnoEDxelBw

 
Fuel Cells Hydrogen Off grid electricity for homes
youtube.com
http://www.FuelCellsHydrogen.com

http://www.youtube.com/watch?v=gQOxWXRsLB4

 
HHO Wet Cell vs Dry Cell - Why the Dry Cell is Better

http://www.youtube.com/watch?v=1J_RJUSnxMo

 
Ivan Jakobović - motor na vodu
youtube.com
Princip rada motora na 100% vodu, 

Slovenský vynálezce a podnikatel umí vodíkovým genrátorem ušetřit 40% pohonných hmot: http://alternativnacesta.blogspot.sk/2014/06/slovensky-vyrobca-dokaze-znizit.html a https://www.youtube.com/watch?v=ZaFAiVaD1Zs a http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/kutil-si-v-dilne-postavil-auto-na-vodu-a-je-s-nim-spokojen.html

http://www.youtube.com/watch?v=a9tcCau-fyw

 
Jede to na vodu i přesto, že byl Stan Meyer zavražděn
youtube.com
Mnoho vynálezů vzniklo i přesto že bylo řečeno, že nemohou fungovat. Bylo by to na dlouhé povídání, vyjmenovat vše o čem bylo prohlášeno, že ne

 traktor hybdridní na vodu: http://www.videoworldonline.eu/video/-MA3_iGHghI/traktor-na-vodu-(hho).html#.UwHPqyhUCcB

 konec dubna 2014 - poslední seminář o vyvíječích vodíku: https://www.youtube.com/watch?v=Gkv78jPqY7Q&list=UUzteSw0BuPwdFu0I2oNrlHA

magnetický motor z Jižní Koreje: http://peswiki.com/index.php/Directory:Magnet_Only_Motor_from_South_Korea 

čtyři ívky z Lagosu vynlezly generátor, jenž z litru moi dokáže vyrábět elektřinu šest hodin: http://www.forbes.com/sites/matthewdepaula/2012/11/08/teens-create-a-way-to-use-urine-as-fuel/ 

Badatelé z Virginie vymysleli biobaterii na bázi cukru, jež má desetkát větší kpacitu než lithiová  http://ow.ly/sTGxJ

Už dlouho si myslím, že ropnodinosauří hypotéza je pramálo pravděpodobná, že ropa musela vznikat jinak - a hele, co se vylouplo: http://www.novinky.cz/veda-skoly/354995-vedci-maji-stroj-ktery-dokaze-promenit-vodu-na-benzin.html 

 Nějaký profesor z Moskvy replikoval E-cat.

 
 
 
 
 
 
 
 
10.7.2017  Dobíjecí stanice na dobíjení alternativním pohonem- i na vodík: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/217411000100710?x=34&y=11&index%5B%5D=556128
 
13.7.2017 Tak, a auta úplně na vodu jsou na světě: http://zahranicni.ihned.cz/c1-65843580-revoluce-prichazi-z-vojenske-laboratore-elektromobily-nebudou-treba-motory-muze-pohanet-voda  Franta žižiovák Sauer: "Ale vždyť "na vodu" už jezdily parní lokomotivy, parní sentinely, parníky a parní válce. 

Námitka, že jezdily na uhlí? 
No jo, ale tohle zase bude jezdit na hliník, no a výroba hliníku je energeticky a ekologicky extrémně náročná !!! 

Kdyby ti nevymysleli U$Áci a Izraelci, ale Rusové, tak by se jim posmívali, co to zase za hovadimu vymysleli.  Vyrábět z vody vodík se dá například i pomocí kovového vápníku, který se dá vyrobit jednodušeji. A také reaktor by byl jednodušší."
 
 
 
 
18.3.2019 ČT24: V roce 2020  vznikne v CŘ 6-8 čerpacích stanic na vodík. 
 
Jezdit na etanol: NOVEMBER 10, 2019 / ORACLE911BLOG

Narážam na to, ako Pravda prezentovala rozhodnutie NR SR ohľadom toho, že sa zavádza E10 palivo a následne uviedla zoznam E10 kompatibilných aut, ktorú pripravila Európska asociácia výrobcov vozidiel (ACEA).

Treba ale uvedomiť niekoľko vecí:

EU resp. Brusel žije zeleným ošiaľom;
etanol bol prvou antidetonačnou prísadou, ale nedalo sa patentovať;
oktánové číslo (105) etanolu kompenzuje nižšiu energetickú hustotu;
prvé komerčné palivo pre automobily bol etanol;
horí čistejšie a preto motor je čistejší;
v Brazílií jazdia na E95/E100;
etanol sa dá vyrobiť prakticky z hocičoho čo obsahuje cukor alebo škrob.
To znamená, že väčšina automobilov sa dá upraviť na E10 lebo motory sa dajú upraviť na zmes E10 (sýtosť zmesi a časovanie sa dajú upraviť), ale problém je palivová sústava lebo kyselina octová a ostatné kyseliny môžu rozožrať kovové časti a spočiatku treba meniť aj v starších autách aj palivový filter častejšie lebo rozpúšťa aj uhľovodíkové usadeniny z paliva.

amiourful
Bioranger, vášnivá sběračka hovínek, z nichž po domácku kuje zlato, správce i pro nefejsbukáře otevřené stránky Alternativní ekonomické školy proti dluhovému otrokářství. Motto: "Pokud vás přesvědčí, že se nic nezmění, tak se také nic změnit nemůže." Stránky jejího hnutí: http://serpentina-bioranger.simplesite.com

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Komentáře

amiourful

Došlo k nejasnosti nezaregistrovaný čtenář píše:

" Dobrý den,
>  se zájmem jsem si přečetl Váš blog o revolučním autu na portálu Vaše Věc.
> Myslím, že nejen mně by zajímalo, jakým matematickým postupem jste se při
> spotřebě 2l/100 km a při ceně benzínu cca 1,5 eur za litr dostala k částce
> 0,77eur/100km.

A:

>  Omlouvám se zato,že se obracím na Vaši soukromou adresu, ale redakce Vaši Věci
> mi zrušila registraci. Vás to myslím čeká také, je to portál pouze pro diskuzi
> nekritickou k LVU 21 a podlézavost panu Paroubkovi je nutná. "

K.A: Smísil jste dvě věci dohromady, 2l/100 km spotřebuje inovační Toyota na benzín, kdežto Eolo je na stlačený vzduch, a údaj  jsem převzala ze zprávy předávané od Motorshow 2001. 

A:

ano, redakce Vaše věc mi nepovolila změnit informace o mně v profilu, totiž že jsem z NSLEV stále více rozčarovaná (zejména kastoními způsoby) a že Jiřím Paroubkem od jeho vystoupení v parlamentu ve věci exekucí, kde zafungoval jako misionář neviditelné ruky trhu, takto prokartelizovaných exekučních krokodýlů, co dělají i 4 mld ročně, otevřeně pohrdám,  což se nemůže změnit, dokud to účinně nenapraví.

Vcelku vzato myslím, že zde své aktivity nechám odumřít a pojedu si zcela svoji lajnu.