Je čas vrátit se k závorářům !!!

obrazek
22.7.2015 17:03
Srážka Pendolína ČD na přejezdu u Studénky s kamionem, jehož řidič má s velkou pravděpodobností IQ tykve, doslova volá po znovuobnovení funkce závoráře.

Pokud se dozvídám, že v civilizovaném světě neprotínají tratě vysokorychlostních vlaků přejezdy, ale nadjezdy, a že by tomu tak mělo být i u nás, ale bohužel na jejich výstavbu nejsou peníze, pak se musí v zájmu cestujících něco okamžitě udělat. Troufnu si tvrdit, že kdyby si před spuštěné závory stoupl zaměstnanec ČD s obyčejnou plácačkou, tak by následky tohoto neštěstí nebyly tak fatální i v tom případě, že by ho řidič kamionu nerespektoval, neboť by mohl spustit drážní bezpečnostní alarm, který by vlak zastavil. Proto se v souvislosti s touto tragédií musím ptát. Proč EU určuje jak má vypadat banán a jestli se smí či nesmí používat název "pomazánkové máslo" a naše vysokorychlostní tratě hlídá prach obyčejná závora jak za Rakouska Uherska? Věřím, že když nemá rozum EU, tak ho bude mít někdo z ČD a závoráře, minimálně na přejezdy protínající vysokorychlostní tratě, vrátí. Lidí je dost!!!

stvan
Není důležité co si o sobě myslím já, ale co si o mně myslí druzí.

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Komentáře

stvan

http://jdvorak.blog.idnes.cz/c/470306/lepsi-na-prejezdu-honit-bycha-aspon-pozde-nez-vubec-ne.html

stvan

Tato reportáž mi dala zapravdu. Drážní dělníci, kteří nevykonávají dozor na přejezdu, nejsou ze zákona orgánem, před kterým by si měl neukázněný řidič povinnost sednout na zadek.To na úvod. Reportáž však pokračovala informací, že přejezd začala hlídat hlídka PČR.Tedy došlo k fyzickému dozoru přejezdu, a o to mi šlo od první chvíle. Ergo kladívko, nedošlo k instalaci zábrany běžné v Rusku, ale k fyzickému dozoru, neboť jiná smysluplná možnost se prostě okamžitě nenabízí. Jsem rád, že došlo na má slova, neboť PČR v podstatě plnila dozor nad využíváním signalizace a závor na přejezdu, který by podle mne mohli vykonávat zaměstnanci ČD vybavení příslušnými pravomocemi. Když jsou stavební práce na silnici a vyškolení dělníci řídí dopravu, aby se v jednom směru mohli auta střídat, tak je řidiči také musí respektovat. nebo opět nepíši pravdu?Bezmocnost PČR byla myšlena v kontextu toho, pokud jsem to pochopil správně, že kamerový systém na přejezdech není pravidelně kontrolován a že tak dochází k tomu, že řidiči nejsou trestáni.Jionou kapitolou je směšná pokuta za tento zločin. Rozhodně se v reportáži neříkalo, že PČR stála u závor a mřidič dál jezdili na červenou!!!

Václav Semerád

Koukám právě na televizi, ukazují záběry z kamer přímo ve Studénce. Přes přejezd jede klidně na červenou traktor s valníkem, po něm ještě osobní auto. Na přejezdu stojí několik techniků Českých drah v oranžových vestách - naprosto bezmocně přihlížejí. Komentátor k tomu říká, že je bezmocná i Policie.

Člověče, uznějte už konečně, že zastáváte pitomost!

stvan

Pane Semeráde přeji Vám klidný den.Vaše asociace mi hlava nebere.

 

Václav Semerád

Na každou otázku existuje nejméně jedna jednoduchá, všem srozumitelná odpověď, která je ovšem naprosto špatná. Pokud chcete zaměstnat lidi, nebylo by lépe přikázat, aby před každým kamionem klusal běžec s práporkem? To by se jich zaměstnalo!

stvan

Ochranky hlídají sušenky v supermarketech a tam kde hrozí fatální škody není ani noha.

stvan

Já se na Vás nezlobím, ale nechce se mi věřit, že by ten blb kamioňák přejel člověka, který by se před závory postavil o trošku dřív, než by začala fungovat signalizace. Nápad z Ruska nechť klidně okopírujeme, ale do té doby by to měli před idiotama hlídat lidé a to z obou stran přejezdu a minimálně na vysokorychlostních tratí. Já navrhuji to co jde udělat v podstatě okamžitě. Ruské zábrany okamžitě nebudou ani náhodou. Myslím si, že by jste slovo nesmysl neměl k mému námětu k zamyšlení vůbec dávat, neboť navrhuji jednoduché a okamžité řešení a jiné se nenabízí !!!

Václav Semerád

Nezlobte se, ale tohle je nesmysl. Řidiči to budou vesele ignorovat, když je nezastaví ani červená. Podstatně lepší způsob je běžný v Rusku na rychlostních tratích (trať Moskva-Petěrburk je v čiré rovině) i bez drahých nadjezdů/podjezdů. Prostě se z vozovky vyklopí pměrně masivní desky traverzou proti přijíždějícím vozidlům (z druhé strany se projet dají) a ty nemůžete ignorovat ani v tanku.

Ruský přejezd neprojedete

Nebo vadí to, že je to v Rusku?