"V jaderné elektrárně Flamanville bouchl větrák" není poplašná zpráva

obrazek
21.2.2017 18:11
iDnes psala, že prý bouchl ve Flamanville větrák - ale ten výbuch byl pořádný, nejprve přiložené video začíná nevinně, ale pak se přidávají další a další výbuchy. Dnes již Novinky psaly, že ve vzduchu i nad ČR je radioaktivní jod, a že se neví, proč. Flamanville leží na středoseverozápadě Francie, na pobřeží. Proti riziku rakoviny se užívají jodidové tablety z lékárny, jež vytěsní radioaktivní izotop ze štítné žlázy, jejíž rakovina nejvíce hrozí. Případně Vám nabídnou v lékárně minerálku s jodem. (zapomněla jsem, která to je, myslím, Vincentka - ta by pro Vás byla méně nebezpečná, než i podle lékárníkových instrukcí dávkované tablety v případě krize.)

Toto  je video s výbuchem: https://www.youtube.com/watch?v=fndzM4d0V3U zvuky  lidí z místa zní tak, že si říkáte, zda ti lidé vědí, že žijí vedle jaderné elektrárny?!

Video je z 9.2.2017!!!!!!! Poděkujme  kameramanům za pevné nervy! První  část videa je točená patrně z jeřábu, jak ještě uvidíme!  Zdroj BBC uvádí, že výbuch nastal ve strojovně v 10:00 (tedy 09:00 GMT) Na parcele se stavěl třetí reaktor, s technologií z UK. 

zde je  zpráva iDnes: http://zpravy.idnes.cz/vybuch-elektrarna-flamanville-dex-/zahranicni.aspx?c=A170209_113339_zahranicni_neh - vyšlo 9.2.2017, video je zcela nevinné  a článek sugeruje, že nebouchla jaderná část, ale co to tedy tak mohutně explodovalo, pokud to nebyl jaderný  materiál? 

zde e zpráva Novinek -  zde  píší, že množství  je neškodné: https://www.novinky.cz/domaci/429958-cast- - evropy-vcetne-ceska-hlasi-radioaktivni-jod-131-v-ovzdusi-zdroj-je-nejasny.html -  vyšlo 21.2.2017!! 

Zbývá se zeptat, k čemu máme média, k čemu máme veřejnoprávní média, a co dělají mediální oligarchové.  Mně  upozornil až jiný  penzionovaný internaut!!! Kdysi měli komunisté zákon, že v otázkách  života a smrti měl redaktor povinnost informovat, dala jsem avizo na dnešní vysílání pořadu 90¨ČT24, na Facebook, také na Facebook ČT24 a ČTK. do  komentářů  k aktuálnímu, poslednímu příspěvku, jež nabízí pole komentář, protože zaslat zprávu aplikace těchto  organizací neumožňují. Schválně,  co se bude dít. Asi  nic. 

Tak krátce před 19:00 21.2.2017  se na webu ČT objevila tato zpráva:  http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/2041690-sedm-statu-vcetne-ceska-namerilo-ve-vzduchu-radioaktivni-jod-puvod-je-nejasny článek je kopií článku na Novinkách a nás ujišťuje, "že se měří"   a  "že původcem je nejspíš Rusko" a že "Jod 131 se používá v průmyslu pro výrobu pro lékařské použití". Tak  to už jsem klidná;-(. 

Ale zpravodajství RT z 9.2.2017 uvádí že podle  autorit havárie byla sice vážnou ryze technckou záležitostí -  video se ale jmenuje "Exploze  v jaderné elektrárně Flamanville ve Francii..."  - nikoliáv radioaktivní, ale ze zabíraných "žampionů",  jež nejsou začerněné, vychází bílá pára, což je podivné a pochybné, není však k rozeznání, zda jde o reaktory, či chladící zařízení! (Později vyjde najevo, že radioaktivní ! pára zřejmě unikla dříve, než 9.2. a  sice při incidentu,  jenž se odherál s mejvětší pravděpodobností 31.1.2017,), podle této zprávy je reaktor neohrožen a POZOR - ve videu je záběr na cosi, co by s doboru  dávkou pravděpodobnosti mohlo být označeno jako výstup z VĚTRACÍ ŠACHTY https://www.youtube.com/watch?v=xy6m__jrih0 - zde se uvádí, že havárie nebyla na radiační zoně, ale mimo, a že sice bylo zraněno 5 lidí, ale nehrozí žádná radiace (a tedy že Kanálové osrovy, které jsou blízko, nemusí mít strach).  Druhé zpravodajství  RT, méně optimistické, jasně se hovoří stáke o explozi (a také o přepracovávání  jadernéhoo paliva , je  také z 9.2. je zde,  na telefonu je Charlotte Dubensky:  https://www.youtube.com/watch?v=_DTWuSt0dGA -  Kanálové  ostrovy jsou na dohled a již se hovoří o ohni, paní Charlottě je ale velmi lzle po telefonu rozumět! mluví o akreditaci z čoku 1985 - ale mohla by říkat klidně, že k ohni došlo před  čtrnácti lety a já bych nerozuměla! - nepomáha mi ani automatem převedenéá mluvená angličtina do anglických titulků, nestíhám prostě  analyzovat věrnost  pevedení,  neslyším dobře -  Jestli se ale nepletu, tak již hovořží o 30 dospělých v  zařízení a o tom, že něco v motorovně bylo jasně ucpané (a obligátní záběr na výstup z  větrací šachty)  a že ze zodpovědných nelze dostat nic, než že to nebylo spojené s únikem radiace! Ale: byla tam  záchranka. ).Fotovideo  francouzské z 9.2 již jasně zmiňuje,  ře tam byli  hasiči: (Saze tedy musely být) a že elektrárna byla postavena 1986-88 a  mluví také o "žampionech" https://www.youtube.com/watch?v=zN7DmbmKVfA Toto video z 11.2. https://www.youtube.com/watch?v=hPhmiMJRiJ0 hovoří o třech expzích ve Flamanville během deseti dnů (31.1.-9.2. nebo od 1.2.-10.2.  uvádí, že  k ohromnému kouři vedl masivní požádr a cituje mimojiné ENE NEWS - Energy News - s tím, že experti tvrdí, že incident je velmi vážný! - jde o tento citát a  tam také najdete spoustu aktuálních zpráv o Fukušimě: http://enenews.com/massive-blast-at-nuclear-power-plant-smoke-billowed-from-building-as-explosion-led-to-massive-fire-expert-incident-very-serious-number-of-people-have-been-left-feeling-unwell) - článek dále ciuje zdroje, ze kterých to má s  hypertexty. Podle Daily Star z 9.2. se na scéně objevili  hasiči  i paramedici, ale rozsah  škod a počet zraněných zůstává nejasný. spoustu odkazů a komentářů zanechali na webu Energy News čtenáři.)

Avšak tento aktivista usuzujel, že v době po výbuchu byl vzrůst měření radioaktivity ve Francii  potlačen: https://www.youtube.com/watch?v=gQeNJO349jY  Usuzuje na únik radioaktivních plynů, a na obavu francouzských úradů z poděšení Kanálových ostrovů (nebo též  Normanských ostrovů)- Gernesey a Jersey a ostatních. Podle této zprávy https://www.youtube.com/watch?v=dMdgn74jGpw měl být Flamanville 3  renesancí jaderné energie a  vlajkovou lodí anglického know-how, nejbezpečnějším projektem na světě a Angličané proto jistě hledí s obavami na to, co se děje. Náklady na Flamanville 3 se vyšplhaly z původních 3.3 bilionů euro na 9 bilionů! A Greeenpeace požadovalo projekt zastavit, video je z 9.2.)

Já se ptám, kde jsou  saze na těch  zabíraných reaktorech ze zpravodajství iDnes a fotce BBC??? A proč se spokojili s  tím, že nikoho na místo nevyslali o tom, udělat pořádnou reportáž?! Francouzská  jaderná autorita by nepouštěla do světa banalitu jen tak,  bez ohníčku není kouře a naopak. Ve Francii je totiž 40 jaderných elektráren, cirka, kvůli nějaké banalitě, jako je větrák, by  se nikde necekalo. Drobné provozní závady jsou  stejně  jako v Temelíně jistě běžné i tam.  Tady je zpráva BBC na originálních stránkách  - ovšem s kuriozním nadpisem: "Výbuch flamanvillského  reaktoru, žádné jaderné  nebezpečí, říkají odpovědní" -  a jinak jde o tvrzení o pouhé technické závadě  shodné s prvním videem RT:  http://www.bbc.com/news/world-europe-38918010 Je s podivem, že ani BBC,  jež by přeci jen měla mít větší zájem na objasnění celého případu, se do nevložila do práce s vervou. Přitom, jak vidno,  ví již 9.2.2017, že nejde jen o technickou  závadu, nýbrž o výbuch reaktoru!!! A  jak to, že toto redaktoři z  iDnes a ČTk a ČT  přehlédli?!!! Protože na dřívějších  videích RT je třetí reaktor má být modelem pro  (celé) UK.  

Mimochodem, jakým směrem foukal v uplynulém týdnu či spíše dvou vítr,  respektive kudy se pohybovaly studená a teplá okluzní fronty v době od rozhodujícího data 9.2.2017? Meteorologické mapy ČT24 Počasí ukazují, že mračna vesměs šla ze západu.  

Původ původních českých zpúráv se zdá být v tweetové zprávě od Thomase C. Theinera z organizace ImpeachTrump o tom, že Rusko patrně porušilo zákaz testován jaderných zbraní: https://www.youtube.com/watch?v=gDZ3252ty5c Tato zpráva datuje výskyt radioaktivního jodu 131 již na konec ledna!  Toto je video z 18.2.2017. Hovoří se zdeo letadle čenichajícím radioaktivitu a o  zásahu do oficiálních dat  skrze toto letadlo. Hasbaru o ruském původu rozvíjí  půvabně toto video (také z 18.2.2017): https://www.youtube.com/watch?v=ZpGBI54t2ak - je evidentní, že jde o práci s Photoshopem nebo jinou  pomůckou pro úpravu fotomateriálu. (Předposlední video ve zkrácené verzi též zde: https://www.youtube.com/watch?v=1Fb63nsNhfA ).Více materiálu o měřícím letadle uvádí článek Energy News: http://enenews.com/mystery-radiation-spikes-being-detected-in-many-countries-us-military-secretly-deploys-nuclear-sniffer-aircraft-radioactivity-levels-quadrupled-officials-iodine-131-is-proof-of-ra - údajně se průměrně zvýšila na čtyřnásobek. Tzn.  že pokud by radioaktivita dále neunikala, tak by se množství jodu 131 za 2x8 dní rozopadlo na čtvrtinu. Zpráva ENE NEws říká, že není žádné oficiální vyjádření US autorit, proč právě nyní a  zde bylo letadlo nasazeno.

Kde  leží Flamanville:  https://www.google.cz/maps/place/Flamanville,+Francie/@49.5326277,-1.9008304,13z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x480ceddd792e957f:0x40c14484fb97b40!8m2!3d49.53207!4d-1.865804?hl=cs

V nočních zprávách 21.2.2017 na ČT24 pak redakotor zprávu o jodu 131 značně zkrátil,  vystačil si  s třemi klasickými informacemi, tj. že se měří, že se jod 131 používá pro lékařské  účely - a že,  jak nám bylo řečeno,  poprvé byl jod naměřen u finských hranic s Ruskem. Že byl naměřen i ve Španělskum,  o tom nepadlo ani slovo. Všecjhny manipulátory bych chtěla varovat,  protože, jedno makedonské  přísloví říká: Slibovala Země Ráji, že nic na Světě se na Ní neutají! 

P.S: Takže vyšlo najevo, že už v  roce 2011 vybuchlo ve Francii jiné  jaderné zařízení -  12.9.2011v- Marcoule! https://www.youtube.com/watch?v=WlqVsYoSk5g prý bylo na zpracování nízkoradioaktivních materiálů a nedošlo k úniku radioaktivity. (Atominfo.cz)  Hm. Ale jisté to není, protože co tam bouchlo, ne-li reaktor? Větrák??!! Abychom nakonec nezjistili, že Drábová tu je ke krytí systematického dezinformování  o haváricích na atominfo.cz .

Jo a havárie ve Fukušimě dosud neskončila,  dosud je to elektrárna s takovou radiací, že tam nepřežijí ani robot http://www.lidovky.cz/neuveritelne-vysoka-radiace-ve-fukusime-robota-znici-za-mene-nez-dve-hodiny-1b8-/zpravy-svet.aspx?c=A170211_170557_ln_zahranici_ele - mezi řáídky možno číst  zdei:http://atominfo.cz/2017/02/robot-prozkoumava-kontejnment-havarovane-je-fukusima-dajici/  (Rozumějte,  ona byla havárie v roce 2011 a  v roce 2017 již robot dokázal přerdat výsledek své prohlídky vnitřku schránky  na reaktor) Pro ty, kdo umí anglicky, nejnovější o fukušimě, z 9.2.: https://www.youtube.com/watch?v=ntfbitomrNk

Na atominfo.cz Flamanville: http://atominfo.cz/tag/flamanville/ - ledacos, ale o havárii - nic! 

 Takže předpokládám, že by se mohlo zjistit, že pokud by nezazněl alarm "Bacha, Rusko!" (z bezpečnostních kruhů, patrně) - tak by se ani měřit radioaktivitu v ovzduší nezačlo! Atominfo.cz  totiž žádné  tabluky měření neuvádí. 

Dne 22.2. SUJB zvažuje podání trestního oznámení a  varuje před jodovými tabletami: http://domaci.ihned.cz/c1-65634200-konspiracni-weby-siri-paniku-kvuli-radioaktivni-latce-v-ovzdusi-urad-pro-jadernou-bezpecnost-zvazuje-trestni-oznameni

SÚJB vadí především tento článek:http://aeronet.cz/news/nad-evropou-se-vali-radioaktivni-mrak-pochazejici-zrejme-z-podivne-exploze-ve-francouzske-jaderne-elektrarne-vlady-mlci-francie-se-snazi-bagatelizovat-cely-incident-slovy-o-neskodnosti-radionuklidu/   Kromě  bombastického  nadpisu a u tohoto autora - VK - typické  a obvyklé  předpojatosti vůči muslimům není článku co vytknout, a  lze jeho  přečtení  jen doporučit! Spekuluje se  tu s tím, že výbuchu  s hořením   předcházela vlastní havárie s únikem radioaktivní páry bez sazí, jež by se patrně odehrála již někdy v  lednu. Což mi zná jako pravděpodobné,  protože co mohlo explodovat se  začátkem exploze jinde, než na reaktoru, kdyby se ne¨pdehrála nějaká předchozí nehoda s únikem plynného radioaktivního materiálu či radioaktivní páry?

Arogance  SÚJB  a  toho druhého  úřadu (pro ochranu před radiací) je ohromná - dosud se ani nenamáhali nám sdělit, kolik radioaktivity vlastně bylo vůbec naměřeno. Ještě že má tatgo data ten protivný Aeronet. A je s podivem, jak to, že vedle radioaktiv ity v Polsku na horní hranici, je u Česka uváděna tak beuvěřitelně nízká.Aeronet si dal také práci a vysvětlil, jak to, že jod s omidenním poločasem rozpadu by mozhl být ve vzduchu tak dlouho amožná ještě déle,totiž na setrvalé nebezpečí dalších úniků z poškozených reaktorů Flamanvilleské elektrárny a také  rozpadem  dalších prvků periodické tabluky v párách již uniklých z reaktorů. 

.Vím, že by si záležitost  žádala ode mne prohledat archivy novin  francouzských a  anglických, ale opravdu nevím, jak kde mohou otom psát, musela bych jen ověřovat zdroje uváděné oněmi anglicky hovořícími aktivisty - a u těch nevím, jaké stránky ty zdroje mají. Prostě fuška, ráda bych,  kdyby se jí chopil také  někdo další. Nebo to zase zůstane na Aeronetu.

24.2.2017 byl zveřejněn v PL rozhovor s Danou Drábovou ze SÚJB: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Utoky-na-jadernou-elektrarnu-Na-to-jsou-teroriste-moc-velci-zbabelci-Dana-Drabova-promlouva-po-udalosti-ve-francouzske-atomove-elektrarne-476946 Anastacio  Marquez: "Paní Drábová kdysi v Hydeparku tvrdila, že radioaktivita z Fukušimy se sem nemá šanci dostat. A za 14 dní už se v jiném pořadu ošívala, že tady máme nějaký spad... ...z Fukušimy." dodávám: milá paní Drábová, pro Vás není nic jednoduššího, než do Flamanville zajet a přivést nám aktuální  fotky nedotčené elektrárny, nedotčeného reaktoru. 

ENENews z 25.2.2017 - záhadný radioaktivní mrak se šíří - velmi radioaktivní částice:  http://enenews.com/officials-warn-mysterious-radioactive-cloud-is-spreading-authorities-baffled-over-release-could-indicate-leak-from-nuclear-plant-particles-very-radioactive s odkazem na Jersey Evenint Post a další zdroje.

Na sklonku 2017 (litopad?) byly zjištěny stopy radioaktivních látek e zduchu nad Eropou a bylo podezřelé Rusko, Rusko se však vyjádřilo, že to není z žádného z jeho provozů, nýbrž důsledek shoření satelitu v atmosféře. 

amiourful
Bioranger, vášnivá sběračka hovínek, z nichž po domácku kuje zlato, správce i pro nefejsbukáře otevřené stránky Alternativní ekonomické školy proti dluhovému otrokářství. Motto: "Pokud vás přesvědčí, že se nic nezmění, tak se také nic změnit nemůže." Stránky jejího hnutí: http://serpentina-bioranger.simplesite.com

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Komentáře

amiourful

Souhlasím. :) Omlouvám se. ale o hate free jsem zkompilovala celý blog (http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/jakub-horak-k-hate-free-culture )   Myslím, že byste tak=é mohl vzít geiger a zkusit tam zajet a nafotit to. Paní Drábové se do toho nechce a já jsem hodně nemobilní a chudá.

Václav Semerád

Paní Kateřino, Ad hominem není argument, ale podpásovka.

amiourful

To dost dobře nepůjde, nebo nám tu udělá pořádek US military komplex, jenž vyslal to měřící letadlo, co našlo jod u ruských hranic. A  zvýšený jod našlo už v 2. týdnu ledna. (Samozřejmě, že jako oficiální data letadlo vydalo ta svoje.) 

říkat vám jako  reakci na hate free, že jste blbej, jak daleko vidíte, nemáí cenu, kdyžý jste skoro slepej! 

Václav Semerád

Domnívám se, že by bylo vhodné označit tuto věc za jasný hoax. Než to s velkým gustem udělá Ministerstvo Pravdy a volné nenávisti (free hate).

amiourful

žempiony jsou tvar francouzských reaktorových schránek. Nevím, kde jste vzal relevantní tvar příjezdových cest. Myslím, že je to u pláže, To jich bude více.  

Tadyhle bouchá v Číně najká chemičika v Tianjinu - pak ovšem uznávám, že výbuch nahoře je bagatelní!! : https://www.youtube.com/watch?v=fPEB4nG6jJI

Václav Semerád

Video evidentně nepochází z elektrárny Flamaville. Tohle je z nějakého chemického provozu, kulové zásobníky nemají tvar reaktorové obálky a příjezdové cesty nejsou jako v elektrárně. Skutečné záběry ukazují jen mírné obláčky páry nad kontejnmentem, to neodpovídá netěsnosti primárního okruhu (to by byl jiný tanec) a pokud nedošlo k porušení primáru, jedná se opravdu o prkotinu.

amiourful

Tušila jsem, že tento crazy dojem zanechám, no ale plánovala jsem blog ze čřtyř linků, ale pak jsem si nemohla pomoci a vyrobila jsem nastavovanou  kaši. Nebo spíě NASTAVOVANÝ A OPRAVOVANÝ GULÁŠ!

Jo a  doporučuji - povšimněte si uvozovek: http://vasevec.parlamentnilisty.cz/domaci-politika/jiri-paroubek-sobotka-pro-jadro

klokan

   Přímo bažím až nám středisko jediné a neomylné pravdy při MV Čr tyto dezinformace, uvede na jimi zjevenou a správnou míru, stejně jako podivnosti o srozumívacím korespondečním začleňování  vojenské jednotky ČA, konkretně 4. české brigády ryhlého nasazení v Žatci, pod přímé velení 10. německé obrněné divize Bundeswehru., nechť nastane alespoň částečně jasno, kdo se kde vlastně zbláznil.