Blesk uznal chybu

23.2.2011 12:25
Bulvární deník Blesk ve svém úterním vydání zveřejnil odpověď na článek, ve kterém na začátku února prezentoval Petru Paroubkovou nesmyslně jako "kulicha". Blesk vycházel z informací bývalé mluvčí motolské nemocnice Evy Jurinové, ketrá podle některých zřejmě neunesla svůj vyhazov.

Bližší informace můžete nalézt v článku Příště budeme raději rodit doma.

Odpověď na článek "Nebyla vaším největším kulichem Paroubková?" zveřejněný dne 4.2.2011 v deníku Blesk

Petra Paroubková: "V době mého pobytu v porodnici Motol v Praze nebylo oddělení šestinedělí ostatním rodičkám uzavřeno. Spolu se mnou zde pobývaly i další rodičky. Oddělení nebylo malováno v souvislosti s mým pobytem zde, ani nebyl jeho provoz kvůli mé osobě omezen."


Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Komentáře

jaroslav
Blesk=hlasná trouba pravice!