Křížová výprava pod praporem církevních restitucí

obrazek
21.8.2012 15:44
Vládní panská koalice finišuje se zákonem „O majetkovém vyrovnání s církvemi a náboženskými společnostmi“. Tento zákon byl vyroben na objednávku římskokatolické církve. Ostatní náboženské společnosti a nekatolické církve byly pak cíleně vtaženy do této hry o stamiliardový majetek. O majetek, který nemá historický, ale zejména ani právní podklad. Pod pláštíkem nápravy komunistické zlovůle a křivd se vrací majetek i z doby císaře Josefa II.

Řada odborníků, zejména na ústavní právo, tento krok považuje za protiústavní. Je také skutečností, že návrh zákona, který prošel sněmovnou PČR, vzbudil odpor drtivé většiny občanů České republiky. Zákon neprošel ani obecnou diskusí s veřejností. Veřejnost, byla naopak z této pletichy záměrně vyjmuta. Jindy všudypřítomná media se svým postojem postavila na stranu pravicové koalice. To vše se děje v době, kdy jsou občané stále vystaveni tvrdým úsporným opatřením pravicové vlády Petra Nečase. Důchodci, rodiny s dětmi, sociálně slabí – ti všichni doplácejí na tvrdé vládní škrty. Také falešné vládní strašení občanů Řeckem či Španělskem pokračuje. To vše se děje v době, kdy se korupce v nejvyšších patrech politiky stává denní realitou. Miliardové úniky ze státního rozpočtu mizí v nedohlednu. Policie je vystavena politickému tlaku.

Je realitou, že navrhovaný zákon je majetkovým návratem ještě před dobu císaře Josefa II. Stává se tak novodobou Bílou horou 21. století. Panská koalice a její spojenec katolická církev je blízka době, kdy dojde k novému historickému pojetí, tedy k přepisování dějin českého státu. Je možné, že Bílá hora roku 1620 se stane bitvou vítěznou. Také poprava 27 českých pánů bude výkonem spravedlivého práva, rovněž tak jako přepis vlastnictví (tedy ukradení) nekatolického majetku po Bílé hoře na vítěznou katolickou šlechtu. Brzy budeme svědky, jak kritici katolického kléru, jako byl Jan Amos Komenský, Jan Hus, Petr Chelčický či Jan Želivský, budou z našich dějin vytlačeni. V případě Jana Želivského se tak již stalo. Jeho socha z Karlova náměstí v Praze byla v tichosti odstraněna.

Blíží se také doba, kdy nekatolické církve, po krátkosti svého opojení z katolického milodaru, skončí se svou pozemskou poutí. V lepším případě budou opět odkázány na milodary ze zahraničí, tak jako tomu bylo v nedávné minulosti. V té době ale již bude probíhat křížové tažení katolického kléru a jejich pomocníků proti českým kacířům. Je rovněž historickou skutečností, že Rakousko-uherská monarchie stála na moci katolické církve. Proto 28. říjen 1918 byl zlomem ve vlivu katolického kléru na řízení našeho státu. Dnešní přístup Nečasovy vlády ale dává katolické církvi opět reálnou naději na dělbu moci. Proto také pokračuje křížové tažení proti „českým kacířům“, tedy proti českým občanům, proti českému státu.

To vše je v rozporu s myšlenkami a ideály novodobého zrodu Československa v říjnu 1918. Národní socialisté byli vždy zásadními kritiky protinárodní politiky, ale i nemístné rozmařilosti katolické církve.

premysl-votava
Místopředseda strany Národní socialisté.
Klíčová slova: církevní restituce

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Komentáře

antoninsebek

"Uuuž .... je tady zas". (citát z filmu). Už je tady zase příspěvek typu ZB (záměrná bramboračka) ve vítězné volební otázce pro krajské volby.  

1/cituji: "... se vrací majetek i z doby císaře Josefa II" Teoreticky je to možné, no a co? Hajnému z Orlíku jste to nevyčítali. Pro další podotýkám, že osvícený císař (a často socdem využívaný) zde vládl .... 10 (deset) let. Ale i on se za zrušené kláštery vyrovnal. My za 22 let nikoliv. To už z příspěvku nějak vypadlo. 

2/cituji: "Řada odborníků, zejména na ústavní právo, tento krok považuje za protiústavní...." Po desáté připomínám, že Rozhodnutím Ústavního soudu byl přiznán nárok církvím na vrácení jejich majetku. Tato Rozhodnutí jsou jenom jedna a přes ně prostě nejede vlak. Odporníků na Oustavní právo je tady zřejmě hafo, v senátu Ústavního soudu, coby konečné instituce, jich je řádově plus minus tucet.                                 Těžko se jeden může zalíbit všem. Proto se používá přátelská metoda "slibem neurazíš". Ach kde ty třicetikoruny jsou.... Teď jsou jiné cifry. Například sedmičky.

Pomíjím řadu s prominuitím blábolů. A dostávám se k tomu "vo co go" panu autorovi.

3/cituji: "Blíží se také doba, kdy nekatolické církve, po krátkosti svého opojení z katolického milodaru, skončí se svou pozemskou poutí..." Kontrolní otázka: KTEROUPAK CÍRKEV měl autor na mysli? Není to vůbec těžké, takže můžete hádat jenom jednou. Až se postupně zkrátí příspěvek církvím na nulu, musí VŠECHNY stát na vlastních nohou. Je někdo proti? Já ne.

Ergo kladívko: Autor tedy dává přednost situaci, kdy tady kdekdo založí zcela novou církev díky podpisům 10.OOO (deseti tisíc) nějakých nových "věřících v kdovíco" a získá nárok na podporu OD STÁTU, A TO NA VĚČNÉ ČASY A NIKDY JINAK. To vše jenom proto, abychom vyhráli krajské volby a snad přitom zachránili jednu, tu nejsprávnější církev.  

Máme zřejmě zálibu v mnohosti. Zatímco jiné země EU měly 3, MAXIMÁLNĚ VŠAK 5 (tři až pět) rozvojových programů, dotovaných z Bruselu, my - malá zemička, jich máme více než 22. Dvaadvacet černých děr. Proč asi? No, aby se na všechny dostalo.