Výzva členům a příznivcům ČSSD

Naše kampaň byla nízkonákladová. Věděli jsme od počátku, že budeme mít na kampaň málo peněz a samozřejmě také málo času na přípravu. Proto jsem se soustředil především na vystupování v médiích s určitým dosahem ve veřejnosti (CNN Prima News, XTV, TV Jany Bobošíkové, TV Raptor, KTV ad.). Psal jsem prakticky denně články na servery. Někdy mi je dokonce zveřejnili i v mainstreamové MFD. Nahrával jsem videa pro sociální sítě. Chodil jsem do debat, podcastů i bulvárů.
Začátky nejsou jednoduché už proto, že jsme se potýkali s několika fauly. Tím velkým faulem bylo, že dvě tzv. renomované agentury pro výzkum veřejného mínění (STEM/MARK a Phoenix research) mě jako lídra kandidátky ČSSD vůbec nezařadily do průzkumu, který zjišťoval známost kandidátů ze strany veřejnosti. A to jen proto, aby nemusely přiznat, že moje známost je velmi podobná známosti médii favorizované D. Nerudové. Anebo L. Zaorálka ze Šmardovy SOCDEM, což je strana, která je de facto součástí hlavního proudu a jakousi zálohou pravice. Názory této strany na válku na Ukrajině jsou nejednoznačné a vlastně řada jejích kandidátů je jednoznačně proválečně orientována. Nesnaží se to ani zakrývat.
Některá média ze skupiny Seznam a také ultrapravicová, reakční média na nás v posledních dnech zcela lživě a nechutně útočí. Prý jsme „ukradli“ značku ČSSD. To ale přece není pravda. S touto lží neuspěla ani Šmardova SOCDEM, která ji promítla do své stížnosti u Nejvyššího správního soudu. Tam se domáhala, aby nám tato značka byla odebrána a aby de facto byla zastavena naše volební kampaň. NSS toto rozhodně zamítl. Ale ztratili jsme 14 dní, kdy jsme žili v nejistotě, jak soud rozhodne. Zajímavé je, že tato média neútočí na komunisty ale na nás ano.
Pravidelně každý týden jsme pořádali tiskové konference, kde jsme zveřejňovali naše programové cíle v klíčových oblastech života státu (zdravotnictví, energetika, zemědělství, bytová politika a samozřejmě zejména ukončení nesmyslné války na Ukrajině). Tyto tiskové konference byly záměrně ignorovány veřejnoprávními médii. Legrační byl postup ČTK, jejíž redaktoři se občas dostavili, ale nenapsali z tiskové konference nic. Ani z toho, co jsme říkali a už vůbec ne z písemných materiálů, které všichni účastníci tiskových konferencí obdrželi. Z tohoto hlediska naše kampaň byla obtížná, ale to nás nesmí odradit. Potřebujeme nyní aktivizovat všechny naše příznivce, zejména prostřednictvím našich členů, aby přišli k volbám a volili nás. ČSSD je dlouhodobý projekt. Každý z nás má přátele, známé, spolupracovníky, spoluhráče ze sportovního klubu atd. Chceme, abyste s lidmi ve Vašem okolí promluvili a získali je pro volbu naší strany. Je na to ještě čas dnes a zítra.
Víme, že budeme kandidovat letos v září nejméně do osmi až deseti zastupitelstev krajů. A o rok později chceme jít do voleb do poslanecké sněmovny, ale již s volebními, koaličními partnery. Ať už to budou levicové strany anebo třeba i strany vlastenecké.
Prostě, chceme udělat vše pro volební úspěch strany v budoucnu a prosazovat „staré“, ale stále živé myšlenky ČSSD, které programově udělaly z této strany za předsednictví M. Zemana a mého nejsilnější stranu v zemi. Věci nepůjdou tak rychle, jak bychom si přáli, a budou vyžadovat velké úsilí. Udělejme zkrátka první krok, abychom měli co nejlepší výsledek v těchto volbách, i když víme, že je ještě nevyhrajeme.
Přeji Vám všem hodně energie v přesvědčování voličů, pevné zdraví a zůstávám s přátelským pozdravem
Ing. Jiří Paroubek
předseda ČSSD
- tisk
- přeposlat emailem
- sdílet
- uložit jako oblíbené
- 1680x přečteno
Komentáře
sobota a neděle?
Kdy to asi opraví?
Co dokážou profesionální seznamzpravy.cz/sekce/volby-eurovolby-234
Volby do Evropského parlamentu probíhají v Česku od roku 2004 každých pět let, volí se poměrným systémem. Eurovolby 2024 probíhají v sobotu 7. a v neděli 8. června. Nevíte, koho volit? Napoví vám volební kalkulačka.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře
Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.