Jiří Paroubek: Etika podle TV Seznam

Jiri-Paroubek-1403-05
15.11.2018 12:58
Dnes vydala česká policie vyjádření, které právě běží (od cca 11 h) na liště ČT 24, že prověřila moje příjmy a neshledala nic závadného (zpráva na teletextu: „Policie ukončila šetření příjmů Jiřího Paroubka, nic podezřelého nezjistila“). Připomenu, že TV Seznam s velkou pompou šest týdnů před volbami do Senátu, v nichž jsem kandidoval, v několik desítek minut trvajícím rozhovoru redaktora Kubíka s mojí budoucí bývalou manželkou Petrou, se zabývala mými údajnými nelegálními příjmy, deníky, ve kterých jsem si údajně vedl stínové účetnictví a vůbec mými údajnými lumpárnami.

Podle spekulací, které se zřejmě dosti blíží realitě, se při přípravě této mediální operace, která byla údajně placena z Bakalových peněz, účastnili Soukupova marketingová firma Médea a také zakladatel firmy Bison & Rose Růžička. Tam, kam jde dosah těchto dvou marketingových společností, probíhala antikampaň vůči mé osobě velmi intenzivně. Jednalo se o Seznam, Novinky.cz, ale také PRÁVO, které dokázalo v té době otisknout všechna možná vyjádření, jež se mě týkala, ale výlučně a jen negativního charakteru. To, že využila celou kampaň také bulvární média, vyplývá z jejich přirozenosti, to se snad ani nemohu zlobit. V babišovských médiích se ovšem snažili přistupovat k věci relativně objektivně, to nešlo přehlédnout. A Deníky celou antikampaň prakticky ignorovaly. Za to jim musím ještě dodatečně poděkovat.

Nicméně celá akce byla účelově pojata tak, aby mě co nejvíce poškodila ve volbách do Senátu. Očekávám, že se mně redaktoři Kubík a Slonková omluví. A vlastně by se mělo omluvit za tuto antikampaň celé vydavatelství včetně šéfredaktorů, kteří tuto prasečinu připustili a dále rozvíjeli. V každém případě mojí právníci již pracují na žalobě proti TV Seznam.

Před dvěma dny jsem napsal předvídavý článek o kauze Andreje Babiše ml. Prakticky všechny teze z tohoto článku se již naplnily. A. Babiš ml. je prostě, slušně řečeno, duševně indisponován. A jak se ukazuje, psychiatrička, která prošetřovala jeho duševní stav, nepochybila. Na Krymu, nebo kde to všude byl s manželem psychiatričky, pobýval dobrovolně a ne jak to bezostyšně charakterizovala TV Seznam po únosu. Jak se ukazuje, lidé z TV Seznam vnikli Babišovi ml. do bytu a nahrávali jej skrytě bez jeho souhlasu. To je ve Švýcarsku závažný trestný čin. Pokud se včera objevila informace, že „Seznam považuje jednání svých redaktorů v kauze Babiše ml. za etické“ považuji to za krutý, ba brutální pokus o žert. Prostě redaktoři TV Seznam zneužili zcela nepochybně důvěřivosti duševně nemocného člověka, aby z něj vymámili pravděpodobně návodnými otázkami (jak to činili i v rozhovoru s Petrou Paroubkovou) odpovědi, které pak mohli snadno desinterpretovat. Co je ještě více zarážející než tyto nechutné manipulace, je to, že „rozhovor“ ve Švýcarsku proběhl již 14. 10. 2018 a byl zveřejněn až po měsíci. Proč? Je to jednoduché. Blíží se výročí 17. listopadu a na shromážděních, které po celé zemi nyní proběhnou, je možné zaútočit na premiéra Babiše, coby, de facto, „exponenta bývalého režimu“, jinak řečeno estébáka, bolševika, který vládne s podporou komunistů a polokomunistů a ještě brání výkonu spravedlnosti. Obávám se, že příští dny přinesou přesně takovýto vývoj.

Myslím, že nastává čas, kdy je potřeba mluvit otevřeně o organizátorech těchto manipulací, kterými chtějí destabilizovat fungující vládu. A o těch, kdo za nimi stojí.

 

jiri-paroubek
Předseda vlády ČR v letech 2005-2006. V období 2004-2005 ministrem pro místní rozvoj. Po oba roky kdy byl premiérem dosahoval stát hospodářský růst (HDP) cca 7 % a schodek státního rozpočtu byl plně pod kontrolou, zejména vytvářením vysokých rozpočtových rezerv. Předseda ČSSD v letech 2005-2010, kdy tato strana dosáhla nejlepších volebních výsledků ve své historii a stala se nejsilnější českou politickou stranou. V letech 2006-2013 členem Poslanecké sněmovny. V letech 1990-2005 členem pražského zastupitelstva. v období 1998-2004 náměstkem primátora pro finance. Předseda Společnosti W. Brandta a B. Kreiskeho od roku 1993 až dosud. Vydavatel časopisu Trend v letech 1993-2010. Předseda redakční rady serveru Vaše věc od roku 2010 dosud. Předseda strany LEV 21 - národních socialistů v letech 2011-2014.

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Komentáře

duchodce

K posouzení problému pana Babiše  si do ČT včera večer pozvali mj. taky pana Svobodu. Ten  i přes převahu protivníků (pan Votápek + redaktor), dokázal udržet nezaujatý pohled na věc. A moc se nepovedl zřejmě i další host. Odborník z oboru psychiatrie  rovněž  neodpovídal úplně "košer" i když se pan redaktor hodně snažil. 

opatovice328

Myslím, že ta Slonkova už tenkrát figurovala v šíření Kubiceho zprávy, pokud si správně pamatuji, to je opravdu žumpa charakter, musím říci fuj, fuj a fuj. Babiše jsem minule nevolil, ale příště už ho volit budu.